Πέντε απλοί τρόποι για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας

Συντάκτης: John DeSimone, President Herbalife Nutrition
Πέντε απλοί τρόποι για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας

Κάθε επιχειρηματίας γνωρίζει ότι, εάν οι δυνητικοί πελάτες δεν γνωρίζουν για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας, αυτό μπορεί να γίνει κοινό μυστικό. Ένα από τα κλειδιά για τη δημιουργία πωλήσεων είναι η προσέγγιση των καταναλωτών με πληροφορίες που έχετε για λύσεις ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες τους. Ως εταιρεία διατροφής με ανεξάρτητους διανομείς σε παγκόσμιο επίπεδο, κατέχουμε μία θέση στην πρώτη σειρά για να μάθουμε πώς οι κορυφαίοι επιχειρηματικοί διανομείς κάνουν «θόρυβο» δημιουργικά και οικονομικά για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Τα ακόλουθα είναι πέντε κρίσιμα στοιχεία που πολλοί από τους επιτυχημένους ανεξάρτητους διανομείς μας χρησιμοποιούν για να ενισχύσουν την επωνυμία, τη φήμη και την επιχείρησή τους.

Συνδεθείτε σε μία μεγαλύτερη κοινότητα

Πιθανότατα ζείτε σε μια κοινότητα που θα εκτιμά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Μπορεί να είναι στοιχειώδες το να πουλήσετε τοπικά, και σε εκείνους που γνωρίζετε, με ένα χτύπημα στην πόρτα, ένα email ή ένα κείμενο. Ωστόσο, πολλοί διανομείς επεκτείνουν την εμβέλειά τους και αναπτύσσουν μια επιτυχημένη επιχείρηση αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία. Συμμετάσχετε σε διαδικτυακές κοινότητες – αυτό μπορεί να εκτείνεται από το LinkedIn, το Facebook, το Instagram ή το Snapchat, έως τις βιομηχανικές ομάδες. Είτε ξεκινάτε την επιχείρησή σας είτε ενισχύετε τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ, αρχίστε με το να προσεγγίζετε τους ανθρώπους που γνωρίζετε και εκείνους που βρίσκονται στην τοπική σας κοινότητα μέσω πολλαπλών ψηφιακών πλατφορμών και να τους ενθαρρύνετε να μοιραστούν τη θετική τους εμπειρία με τους άλλους. Το πιο σημαντικό είναι να κάνετε το περιεχόμενό σας εύκολα κοινοποιήσιμο και ενδιαφέρον, ενώ εξετάζετε τα τρέχοντα, ευρέως διαδεδομένα, καταναλωτικά ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει το προϊόν σας.

Προσελκύσετε το κοινό σας με αυθεντικό τρόπο

Δεν καλύπτονται όλα με μια ενιαία προσέγγιση. Το περιεχόμενο που μοιράζεστε με το κοινό σας πρέπει να είναι πραγματικά καθηλωτικό, επιτρέποντας τη συμβολή του πελάτη σας, καθώς και τη δυνατότητα ανταλλαγής ιδεών. Αυτή η ανταλλαγή μπορεί να είναι πολύτιμη, όταν αποφασίζετε για την κυκλοφορία νέων προϊόντων ή όταν δημιουργείτε μια προσφορά. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν τόσους πολλούς τρόπους συμμετοχής, όπως ψηφοφορία, κουίζ, ερωτήσεις και αντιδράσεις. Χρησιμοποιήστε αυτά τα εργαλεία για να μάθετε τι ενθουσιάζει τους πελάτες σας και εξετάστε το ενδεχόμενο να τους ενημερώσετε για την επόμενη κίνηση της επιχείρησής σας - εξυπηρετείτε εξάλλου τις ανάγκες τους!

Δημιουργήστε επικοινωνία από στόμα σε στόμα

Όλοι οι πελάτες είναι πολύτιμοι, αλλά όσοι γίνονται πρεσβευτές των προϊόντων σας μπορεί να είναι ιδιαίτερα πολύτιμοι. Ένας ικανοποιημένος πελάτης που παρουσιάζει τα προτερήματά σας στην οικογένεια και τους φίλους του είναι ένα ισχυρό εργαλείο. Φροντίστε να ευχαριστήσετε αυτούς τους ευγενικούς πελάτες για την υποστήριξή τους. Εάν είναι δυνατόν, και με την έγκρισή τους, χρησιμοποιήστε τα λόγια τους στον ιστότοπό σας ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μην ξεχάσετε να τους ζητήσετε να γράψουν μια κριτική σε έναν από τους πολλούς ιστότοπους κριτικών. Οι χαρούμενοι πελάτες δημιουργούν τον καλύτερο «θόρυβο», επειδή το κάνουν από την καρδιά τους. Οι κριτικές σήμερα αποτελούν μια από τις μεγαλύτερες επιρροές της αγοράς.

Δώστε κίνητρο προτάσεων

Μια άλλη ισχυρή μέθοδος για την ενθάρρυνση κοινοποιούμενων σχολίων από ικανοποιημένους πελάτες είναι η παροχή κινήτρων για προτάσεις. Μπορείτε να παρέχετε έκπτωση για κάθε πρόταση που κοινοποιείται για τις υπηρεσίες σας. Η ενθάρρυνση των προτάσεων μπορεί να γίνει ανεπίσημα, ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τυποποιημένο σύστημα για την αναγνώριση και την ανταμοιβή αυτών των συστάσεων.

Ανταποδώστε

Ενώ οι επιχειρηματίες επικεντρώνονται στην οικοδόμηση της επιχείρησής τους, πρέπει επίσης να συνδεθούν και να δραστηριοποιηθούν στην κοινότητά τους. Είτε η προπόνηση μιας αθλητικής ομάδας, ο εθελοντισμός σε ένα τοπικό καταφύγιο κατοικίδιων ζώων ή η χορηγία ενός θαλάμου σε μια Έκθεση Υγείας, το να είστε ενεργό και ορατό μέλος της κωμόπολης ή της πόλης σας χτίζει τις διασυνδέσεις σας. Αυτές οι κοινοτικές δραστηριότητες σάς επιτρέπουν να συναντήσετε νέους ανθρώπους σε ένα χαλαρό περιβάλλον. Η ικανότητά σας να συνδεθείτε μέσω ενός κοινού πάθους ή σκοπού δημιουργεί την ευκαιρία να παρέχετε στήριξη δίχως ένα ισχυρό κίνητρο πωλήσεων.

Η ύπαρξη εξαιρετικών προϊόντων ή υπηρεσιών προς πώληση είναι μόνο η αρχή μιας επιτυχημένης μικρής επιχείρησης. Η δημιουργία βαθέων συνδέσεων με την κοινότητά σας, η καλλιέργεια αυτής της ομάδας, η τοποθέτηση του εαυτού σας ως ειδικού και η οικοδόμηση σχέσεων με ουσιαστικούς τρόπους σας επιτρέπουν να επεκτείνετε τις ευκαιρίες για να μάθει ο κόσμος για εσάς, την επιχείρησή σας και τα προϊόντα σας. Το να δημιουργήσετε «θόρυβο» για την επιχείρησή σας απαιτεί χρόνο, ενέργεια και σθένος. Ωστόσο πολλοί επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν αποκομίσει εξαιρετικές ανταμοιβές αναπτύσσοντας ένα δίκτυο ικανοποιημένων πελατών και πρεσβευτών.

 

Facebook: https://www.facebook.com/HerbalifeGreeceCyprus/

Intagram: https://www.instagram.com/herbalifenutrition.gr/?hl=el

Youtube: https://www.youtube.com/playlist?list=PL29529CF1FF4A369F