Πολιτική Αποζημίωσης Πελατών

Η Herbalife εγγυάται την ποιότητα όλων των προϊόντων που φέρουν το όνομα της Herbalife και πιστοποιεί ότι τα προϊόντα που κατασκευάζονται για αυτήν, ανταποκρίνονται σε υψηλά πρότυπα αγνότητας και ποιότητας για να χρησιμοποιηθούν από τους πελάτες μας.

Είμαστε βέβαιοι, ότι οι καταναλωτές μας θα βρουν τα προϊόντα μας ικανοποιητικά από κάθε άποψη. Ωστόσο, εάν για οποιοδήποτε λόγο, ένας πελάτης λιανικής πώλησης δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος με οποιοδήποτε προϊόν της Herbalife που έχει αγοράσει από ένα Ανεξάρτητο Μέλος της Herbalife, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει επιστροφή χρημάτων από το Ανεξάρτητο Μέλος.

Τα προϊόντα Herbalife διαθέτουν εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών. Η περίοδος των 30 ημερών ξεκινά από την ημερομηνία που ο πελάτης λαμβάνει το προϊόν. Όταν ένας πελάτης ζητήσει να τεθεί σε ισχύ η εγγύηση, τα Ανεξάρτητα Μέλη πρέπει να ανταποκρίνονται στο αίτημα τους γρήγορα και ευγενικά. Τα Ανεξάρτητα Μέλη θα πρέπει να προσφέρουν στον πελάτη την επιλογή πλήρους επιστροφής του ποσού αγοράς ή πίστωσης για την αγορά άλλων προϊόντων Herbalife σύμφωνα με τις διαδικασίες επιστροφής προϊόντων.

Ο πελάτης θα καθοδηγηθεί προκειμένου να επιστρέψει το αχρησιμοποίητο τμήμα του προϊόντος, ή τις αρχικές ετικέτες των προϊόντων, ή τα κενά δοχεία του προϊόντος, μαζί με ένα αντίγραφο της απόδειξης λιανικής στο Ανεξάρτητο Μέλος από τον οποίο ο πελάτης αγόρασε το προϊόν.

Η Πολιτική Αποζημίωσης Πελατών της Herbalife περιορίζεται μόνο από τους όρους συγκεκριμένων εγγυήσεων που αναγράφονται στα προϊόντα μας και δεν ισχύει για οποιοδήποτε προϊόν που έχει καταστραφεί σκόπιμα ή έχει γίνει κακή χρήση.

Εάν θα θέλατε οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή υποστήριξη για την Πολιτική Αποζημίωσης Πελατών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης στο 210 8108